neděle 27. května 2012

Wallpapery pro Unity co rozumně barví Launcher

Tuhle si asi chvíli nechám

Chvíli jsem hledal pěkný wallpaper, který mi současně Launcher obarví nějak rozumně. Některé mi nepřišly až tak úplně strašné, tak se podělím. Přidal jsem i jeden užasný kýč, který je úplně na hovno. Doslova, co se barvy Launcheru týká.





S některými tapetami barví Unity Launcher na příliš světlou barvu, často vlasně ani moc neladí s onou tapetou, natož s běžnými okny. Přitom jak by to bylo krásné, kdyby měl Launcher barvu jakou dostane, když otevřu Dash.. Tak zbývá jen vybrat tu správnou. Zde si ještě můžete pomoct v CCSM nastavením průhlednosti Launcheru (Launcher Opacity) - výchozí hodnota je na 0,6667, ale pokud přidáte směrem k 1 (tedy neprůhledno), výjimečně i opačně, můžete dosáhnout uspokojivějšího výsledku. Záleží, co je pod ním. Někdy je Launcher snesitelný, ale ikona Dashe a dalších Unity ikon dole dostane bravu opravdu nechutnou. Je to lepší, když zvolíte v CCSM jako Backlight Mode jeden z Edge Illumination, pak je nechutný jen obrys. Můj problém s Launcherem je akcentovaný tím, že se mi nelíbí vybarvené pozadí ikon, takže používám pozadí průhledné a tím dostane pozadí Launcheru větší prostor. Zkrátka jsem náročný, mám raději jednodušší a 'vzdušnější' design.



Při zneprůhlednění Launcheru dostanete tmavě modrou.

Tohle také nedává až špatný výsledek..

Už trochu víc tyrkysové, ale ještě poměrně tmavé, dá se to..

Další, 'méně Unity kompatibilní' Trony najdete zde.

Ta žlutá se lehce projevuje, přidat na neprůhlednosti Launcheru je lepší
Logo TRON se mi schovává pod Launcher, ale odstranit ho není problém..

Nic moc barva Launcheru, ale nevýrazná, dá se. Zaujal mě motiv :)


Pozadí Launcheru černé, s červenými ikonami Dashe, disků..

Tady zas bohužel trochu hnědý výsledek..

Launcher jde do červeno hnědé, lépe zneprůhlednit - tmavší je lepší

Pozadí Launcheru černé, opět s červenými ikonami Dashe, disků..

Pozadí Launcheru skoro černé, s tmavě hnědou..
Kýč jak bič, ale atmosféru to má. Škoda, že Launcher je pak na hovno :)
Pokud nastavíte Launcher neprůhledný, bude překvapivě tmavý. Ale zas dost hovnivý, je to peklo :)

Jestli máte nějaké tipy, do komentářů s nima ;) Popravdě žádná z těchto tapet mě zrovna neuchvátila, snad jen ta první je zajímavá...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Zkuste prosím při komentováni používat místo volby Anonymní volbu Název/adresa URL, kde vyplníte nějakou přezdívku, adresu zadávat nemusíte. Vědět, které příspěvky jsou od jednoho člověka, je fajn. Díky.

Pokud by se vám náhodou odeslaný komentář na stránce nezobrazil, vytáhnu ho z koše hned jak si toho všimnu. I Google spam filter se občas sekne.