pátek 29. dubna 2011

Problém Gigabyte EP45-UD3P s HW virtualizací

Jen taková poznámka, kdyby to někdo hledal, i když to již není aktuální hardware. Po upgrade počítače, se mi začalo stávat, že spuštění virtualizovaného systému ve VBoxu zapříčinilo totální zatuhnutí systému, nešlo se ani dostat do konzole přes SysRq zkratky. Po restartu systému fungoval VBox jak měl, ale když jsem před jeho startem počítač uspal (a samozřejmě opět probudil), bylo jisté, že to skončí špatně. Chvíli jsem to házel na hloupého Radeona a Qt, ale nakonec jsem zjistil, že problém je v hw virtualizaci, či spíš v její podpoře mou základní deskou Gigabyte EP45-UD3P první revize. Vypnul jsem virtualizaci v Biosu a je pokoj, ostatně pro mé drobné virtualizování nemá žádný reálný přínos.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Zkuste prosím při komentováni používat místo volby Anonymní volbu Název/adresa URL, kde vyplníte nějakou přezdívku, adresu zadávat nemusíte. Vědět, které příspěvky jsou od jednoho člověka, je fajn. Díky.

Pokud by se vám náhodou odeslaný komentář na stránce nezobrazil, vytáhnu ho z koše hned jak si toho všimnu. I Google spam filter se občas sekne.